זקוקים לשירות דחוף?
לחצו לחיוג
052-8844822

צילינדרים מיוחדים לפלדלת

לאחרונה נתפסו מכשירי פריצה שהיו בידי כנופיות גנבים המסוגלים לבצע פריצה "נקייה" – כלומר, כמעט ללא עקבות לכל סוגי הצילינדרים המותקנים היום בדלתות פלדלת. המכשיר הינו מכשיר מכני מתוצרת סין, שניתן לרכישה בקלות לכל דורש באתרי האינטרנט השונים. על פי הערכות השונות, באחוז גבוה מהפריצות שאירעו בתקופה האחרונה נעשה שימוש במכשיר זה. בעלי הדירות שחשבו עד היום כי הם מוגנים כנגד פריצה לדירתם עם הצילינדרים הסטנדרטים שמותקנים בדלתותיהם, ואינם חוששים, טועים טעות מרה.

הפריצה נעשית בצורה מהירה. המכשיר מדמה את פעולת המפתח ופועל על הפינים של הצילינדר כאשר הפורץ מרגיש באמצעות המכשיר שכל הפינים שוחררו הוא מסובב את הצילינדר עם המכשיר בדיוק כמו שימוש במפתח וכך הוא פותח את הצילינדר ללא כל סימן ובקלות רבה.

פורץ מיומן יכול לפתוח את הצילינדר בפחות משתי דקות.

 

עצות למיגון בדלת

כיום ישנם צילינדרים ומנעולים מתוחכמים שנונים מענה טוב כנגד פריצות "שקטות".

הדבר מתבטא בכך שגנב שירצה לפרוץ את הדלת שבה מותקן צילינדר מתוחכם יצטרך "לעבוד קשה". כלומר, לבצע קידוח בצילינדר שייקח זמן ארוך יחסית ו/או לעקור את כל הדלת – דבר המצריך זמן פריצה ממושך ועשיית רעש. בכך הגנב מבזבז זמן יקר המסכן אותו והוא מעדיך למצוא דלת אחרת שבה מותקן צילינדר או מנעול פשוט יותר.

כיום הצילינדרים המומלצים ביותר הינם צילינדרים בשם KABA מתוצרת שוויץ,MT'S מתוצרת מולטילוק, LOCXIS מתוצרת רב בריח והטוב ביותרAXIRA מתוצרת צרפת.

כמו כן רצוי להוסיף מנעול נוסף לדלת, החל ממנעול כספת שהוא המנעול הבסיסי ביותר ועד למנעול מדגם מרתוק שהוא עשוי כנגד עקירת דלתות.

ו- הכי חשוב – רצוי לבחור את המנעולן שיהיה אמין בעל תעודת הסמכה וחבר ב"ארגון המנעולנים הישראלי".

צרו עימנו קשר

לפנייה דחופה ומענה מיידי, חייגו בכל שעה או יום לטלפון:

052-8844822 או 052-2724794